Portal AFCPortal AFCPortal AFC
+3851 337 6070
portalafc@portalafc.hr
Bee.Activities
Portal AFCPortal AFCPortal AFC

5 ideja za bolji biznis: Kako stvoriti priliku za rast poslovanja u vrijeme krize?

rast poslovanja računovodstveni savjeti tvrtka portalafc računovodstvo financije

Želite ostvariti rast poslovanja i stvoriti uspješniji biznis unatoč svojevrsnoj ekonomskoj krizi? Zanima vas kako ekonomsku krizu pretvoriti u priliku za rast biznisa? Koje poslovne ideje možete iskoristiti kako biste svoj biznis pogurali ka novim uspjesima i planiranim poslovnim rezultatima?

Rast poslovanja ostvaruje se kroz niz pomno osmišljenih i kvalitetno odrađenih poslovnih pothvata. Izazovna ekonomska vremena koja se u javnosti često nazivaju “krizom” – posebno su zahtjevna za ostvarivanje rasta poslovanja. No, svaka je kriza ujedno i problem i prilika, ovisno o tome kako postavite svoje stajalište.

Kako biste ekonomsku krizu pretvorili u priliku za rast poslovanja, na raspolaganju vam stoje mnogobrojni mehanizmi i odluke. Na vama je da odaberete ono što smatrate najboljim u datom trenutku i tako krenete putem uspjeha. U nastavku ćemo vam predstaviti 5 ideja koje vam mogu poslužiti kao prilika za budući rast poslovanja u financijski “oskudnim” vremenima:

Kreiranje potpuno novih usluga i proizvoda

Na tržištu opstaju kompanije koje se uspješno i brzo prilagođavaju novim trendovima. Poslovni svijet iznimno se brzo mijenja i mnogobrojni stari principi rada jednostavno propadaju. Želite li svoje poslovanja dovesti na neku novu razinu i tako ostvariti tržišni uspjeh – možda je vrijeme za kreiranje neke nove usluge ili proizvoda.

U vremenima kada su kafići zatvoreni i ne ostvaruju prihod, vlasnici se možda mogu okrenuti prodaji gotovih paketa za samostalno kuhanje toplih napitaka kod kuće. Dakako, tu su i mnoge druge ideje, a jedini ograničavajući faktor zapravo je kreativnost samog poduzetnika. Kriza je vrijeme kada loša poslovanja i loše ideje propadaju, a one odlične ostvaruju značajan rast. Iskoristite priliku i na tržište plasirajte neku novu uslugu ili proizvod – te tako potaknite rast vlastitog poslovanja.

Digitaliziranje poslovanja za budućnost

Web trgovine i digitalne usluge protekle su godine strelovito rasle. Tvrtke koje misle na svoju budućnost okrenule su se razvoju nekog oblika digitalizacije poslovanja. Bilo da se radi o kompletnom razvoju web trgovine ili investiranju u kvalitetnu promotivnu digitalnu kompaniju – tvrtke sve više shvaćaju važnost digitalnog nastupa. Stvar je jednostavna – gotovo svi korisnici usluge i proizvode danas najprije traže na digitalnim kanalima.

Ako još uvijek nemate nekakav oblik digitaliziranog poslovanja, sada je krajnji čas da krenete s digitalizacijom. Poslovni svijet prigrlio je digitalne sustave u srž gospodarskog razvoja te su digitalne platforme postale jedan od glavnih preduvjeta uspješnog poslovanja. Krajnji je čas da i vi na kvalitetan i smislen način predstavite svoje proizvode i usluge na digitalnim kanalima – te tako utemeljite osnovni preduvjet za uspješan razvoj biznisa u budućnosti.

Otvaranje novih poslovnica

Kao što smo u uvodu rekli, svaka kriza ujedno je i prilika za rast poslovanja. Ako je vaš biznis u velikoj mjeri vezan uz poslovanje na dobroj i prometnoj lokaciji, možda je vrijeme da u kriznim vremenima potražite neko novu bolju lokaciju za biznis. Činjenica je da diljem grada ima puno slobodnih lokacija, a samom krizom oslobodit će se i dodatne lokacije za smještaj biznisa.

Preseljenje biznisa na neku novu lokaciju može vam poboljšati poslovanje jer ćete biti više primjetni krajnjim klijentima, a ujedno možete i uštedjeti sklapanjem povoljnog ugovora o najmu prostora. No, uz samo preseljenje u kriznim biste vremenima možda trebali i razmisliti o aktiviranju nekih novih poslovnica. Naime, dio konkurenata u krizi će zasigurno propasti, što vam otvara priliku za širenje na nove lokacije. Dakako, sve ovo treba raditi vrlo pažljivo jer prilika može biti i zamka.

Povezivanje s konkurentima

U javnosti se često percipira kako su konkurenti nešto loše i kako se protiv njih poduzetnik treba boriti. No, situacija je potpuno drugačija jer mjesta na tržištu ima za svakog s kreativnim i hrabrim idejama. Konkurente trebate promatrati kao priliku za svoj rast, a umjesto izbjegavanja težite kao postizanju suradnje s konkurentima.

Rast poslovanja vlastitog biznisa možete ostvariti tako da iskoristite potencijal koji donose vaši konkurenti (npr. bolji strojevi, naprednija tehnologija, itd.) i s njima sklopite dogovor o suradnji. Dakako, suradnja treba biti sklopljena na obostrano zadovoljstvo pa pripazite da uključite sve željene stavke u dogovor oko suradnje. Valja spomenuti i potencijal “propalih konkurenata” koji nisu uspjeli odoljeti izazovima krize, a za sobom su ostavili kvalitetne strojeve i razne druge potrepštine. U njihovim se poslovnicama uobičajeno krije puno kvalitetnih proizvoda i uređaja koji bi mogli koristiti vašem biznisu – a nakon propadanja konkurenti sve to uglavnom daju vrlo povoljno.

Pametnije upravljanje financijama i investicijama

Financije su temelj biznisa, a pomnim planiranjem mogu rezultirati rastom poslovanja. Želite li uspješan biznis koji će bez većih problema odolijevati kriznim situacijama, važno je napraviti dobar financijski plan. Plan treba pokriti odlične dane kada sve funkcionira savršeno, ali i crne dane kada ništa nije kako bi trebalo biti.

Investiranje u vrijeme krize u mnogim se slučajevima pokazalo kao sjajno rješenje jer su mnoge tvrtke ostvarile značajan rast na temelju mudrih investicija. Ono što svakako trebate nastaviti prakticirati u kriznim vremenima jest – investiranje u marketing i promociju. Sve ostalo, ovisi o vašim željama i idejama te projekciji budućeg poslovanja.

Trebate li pomoć oko planiranja financija tvrtke svakako nam se javite ovdje. Naš stručan i iskusan tim pomoći će vam u stvaranju kvalitetnih poslovnih projekcija financija – čije sprovođenje će donijeti uspješan rast poslovanja.

Previous Post