partnera za vaš
poslovni uspjeh?
Riješite se brige oko računovodstva i poslovnih knjiga te vaše vrijeme uložite u razvoj uspješnog biznisa
troškove poslovanja
i povećati prihode?
Uz pametne poslovne odluke i ispravno vođenje knjiga ostvarite uspješne poslovne rezultate.
Upravljanje zalihama
Želite kvalitetno upravljati zalihama u vlastitom poslovanju? Zanima vas kako održati optimalno poslovanje i upravljanje zalihama uz ostvarivanje visoko postavljenih poslovnih ciljeva? Nudimo vam kvalitetno rješenje u vidu usluge upravljanja zalihama u poslovanju.
Poduzeća koja posluju sa zalihama trebaju osigurati optimalno upravljanje zalihama na zadovoljstvo krajnjih kupaca te uspješan osobni rast i razvoj. Stoga, ako imate zalihe i tražite kvalitetnu i stručnu podršku u praćenju vašeg poslovanja i upravljanju zalihama, naš računovodstveni servis može vam u tome pomoći.
Optimizirane zalihe
Uz naše usluge do vašeg uspjeha
Računovodstvene usluge
Financijsko savjetovanje
Poslovno savjetovanje
Administrativne usluge
Optimizirajte zalihe i ostvarite uštede
Zalihe su kratkotrajna imovina potrebna za odvijanje procesa proizvodnje i prodaje. Tako razlikujemo zalihe sirovina, zalihe nedovršene proizvodnje te zalihe gotovih proizvoda i trgovačke robe. Optimalnom količinom zaliha osiguravamo kontinuitet poslovanja, a s druge strane, obzirom da su zalihe novac svakako treba voditi računa o vrijednosti robe na skladištu.
Da bi se zalihe mogle uspješno pratiti u svrhu prodaje, ali i zadovoljavanja računovodstvenih i poreznih propisa, promjene na zalihama je potrebno evidentirati u skladišnoj evidenciji, u robno materijalnom knjigovodstvu, u knjigovodstvu gotovih proizvoda te u financijskom knjigovodstvu.
Praćenje zaliha
Unapređenje procesa
Kako kvalitetno upravljati zalihama?
S računovodstvenog i poreznog motrišta potrebno je vrednovati zalihe, evidentirati zaduženja, prodaju, izabrati metode utroška zaliha, raditi vrijednosna usklađenja, otpise, provoditi inventure te evidentirati inventurne razlike. Također je potrebno evidentirati upotrebu vlastitih zaliha za potrebe promidžbe, reprezentacije i u druge svrhe. Zbog toga treba poznavati Međunarodne računovodstvene standarde, Hrvatske standarde financijskog izvještavanja, Zakone i pravilnike o porezu na dobit, PDV-u, Zakon o računovodstvu i druge propise.
Mi smo tim iza kojeg stoji dugogodišnje iskustvo u upravljanju zalihama, konkretnije sa preko 40.000 artikala u 3 maloprodajna centra veličine 7 000 do 10 000 metara kvadratnih prodajnog prostora.
Naše usluge na području računovodstva obuhvaćaju:
Ostvarite uštede i povećajte prihode poslovanja
Naše poznavanje zakonskih propisa osigurava klijentima značajne uštede i sprječava gubitak novca. Povećajte prihode pametnim poreznim odlukama.
Uštedite novac već danas
Riješite se suvišne brige
30 godina iskustva
100% preofesionalno
850+ korisnih savjeta
Što naši klijenti misle o nama
Dejan Fičko
Zoran Krizmanić
Iskusan tim za vrhunske rezultate
Redovitom edukacijom i praćenjem zakona – klijentima pomažemo u razvoju efikasnijeg i kvalitetnijeg poslovanja. Budite uvijek u skladu sa zakonom – ali istovremeno omogućite vašem biznisu da raste.
Vlatka Beketić
Franjo Sabljak
Jasminka Vukelić
Anela Resanović
Saznajte novosti iz poslovnog svijeta
Poslovni svijet ubrzano se mijenja. Želite li napredovati i rasti morate pratiti trend promjena. Na našem blogu redovito donosimo novosti iz poslovnog i računovodstvenog svijeta.
- 26. siječnja 2021.
Uspješno pokretanje tvrtke: 7 savjeta za pokretanje vašeg prvog biznisa
PORTAL AFC d.o.o.
Savska Cesta 84
10360 Sesvete, Hrvatska
Telefon: +385 1 33 76 081
Telefon: +385 1 33 76 065
Fax: +385 1 38 99 040
Email: portalafc@portalafc.hr
Želite kvalitetnije upravljati zalihama?
Trebate li kvalitetan računovodstveni servis koji će vam pomoći u izgradnji boljeg i uspješnijeg poslovanja – kontaktirajte nas već danas.
Popunite kontakt obrazac ili nas nazovite.
Tel: +385 1 33 76 081